KMAMK GT3 2021. Pros and cons

KMAMK GT3 2021. Pros and cons
Категорія: eChamps
Tags: KMAMK eSports SimRacingUA
Переглядів: 225

Передостанній п’ятий етап Чемпіонату КМАМК в класі автомобілів GT3 відбувся на британський трасі Oulton Park. Напередодні старту перегонів єдиним питанням яке турбувало всіх хто слідкує за розвитком подій було те, чи зможе Домінік Хорошавін відіграти розрив по очках між ним та Костянтином Романенко, наблизитися до лідера чемпіонату та залишити вагомий для себе шанс в боротьбі за корону на останній австралійський раунд. Та чи вдалося це йому?

Напередодні етапу стало відомо, що до чемпіонату доєдналися ще два учасники – десант з Харкова в особах Владислава Захарова, що мав стартувати на автомобілі Audi R8 LMS Evo, та Дмитра Ярошенко на автомобілі Ferrari 488 GT3 Evo. Таким чином присутність команди Team Ballas eSports збільшилася вже до чотирьох водіїв – Романенко, Захаров, Шапошнік, та Домінік Хорошавін, який також став бойовим водієм українського стеку команди!

Тож битва між новими напарниками по команді і була  головним хребтом всього уїк-енду. Вкрай цікаво було зрозуміти темп головних суперників в чемпіонаті. І якщо за результатами тренувальних заїздів була важко зробити висновки, бо спортсмени шукали свій темп для гонки, перша кваліфікація як раз і мала допомогти в цьому. Романенко, Пітцик та Хорошавін боролися до останнього за найкращий час – перша трійка зуміла втиснутися в дві десяті секунди, хоча поул дістався Костянтину. Недалеко від цієї групи за найкращим часом з четвертої стартової позиції мав стартувати Андрій Пєтушков. Дебютант чемпіонату Захаров дуже впевнено провів кваліфікацію та зайняв п’яте стартове місце, а поруч з ним на шостій позиції розмістився Павло Денисенко.



Перша гонка розпочалася з низки інцидентів що виникли в першому, другому та третьому поворотах. Oulton Park достатньо вузький автодром який не дає право на помилку. Тому, наприклад у Андрія Пєтушкова не було шансів скоригувати автомобіль на виході з першого повороту, а у Артема Харченко не було шансів розминутися без наслідків з Володимиром Запорожцем після стрибка на бордюрі в третьому повороті. Але інциденти продовжилися і далі на тому ж першому колі…

Тим часом лідери надійно та без “нервів”, в своєму власному темпі відривалися від пелотону. Романенко, Пітцик, Хорошавін, Захаров і Сергій Бурим – так виглядала перша п’ятірка і доволі довго, майже до першого піт-стопу, який на 7-му колі зробив Сергій. З другої позиції Олег Пітцик упевнено тримав “сокиру” над Романенко – будь-яка помилка Костянтина коштувала би молодому спортсмену втрати першої позиції, як це було на другий гонці четвертого етапу на трасі Laguna Seca.

Але на цей раз Костянтин втримав щит – так вони і фінішували уважно спостерігаючи друг за другом. Щодо третьої позиції Домініка Хорошавіна, то після піт-стопу Домінік вже їхав на самоті – не наздоганяв лідерів, але і не підпускав до себе конкурентів з 4-ої та 5-ої позиції. В’ячеслав Захаров зробив гарну роботу – дебютна гонка видалася вкрай результативною і харків’янин фінішував в Топ 5 на четвертій позиції! Так само гарну роботу зробив і Даніель Корогодський, який випередив Сергія Бурима після обов’язкового піт-стопу – Сергій помилився в першій “есці” тому втратив 5-те місце. Як не намагався Сергій наздогнати Корогодського, але це йому так і не вдалося. 



Друга кваліфікація завершилася новим рекордом траси для учасників Чемпіонату – Романенко став єдиним водієм, що перетнув межу та проїхав найкраще коло за 1 хвилину 32 секунди та 8 десятих! Треба відмітити, що майже всі водії покращили свій кваліфікаційний час, і це вже стало нормою на других кваліфікаціях останніх етапів. Менше з тим, покращення часу дозволило Домініку випередити Олега Пітцика та стартувати з першої лінії,  тоді як Олегу не вдалося “зібрати” коло та значно скинути час в порівнянні з результатами першої кваліфікації. Четверту позицію виборов Павло Денисенко, а з третьої лінії мали стартувати Сергій Бурим та Владислав Захаров.

Щось пішло не так в першій трійці водіїв вже після старту другої гонки. Домінік жорстко поштовхався з Пітциком на відрізку між першим та третім поворотами, що призвело до пропуску точки гальмування та контакту з автомобілем Романенко. В свою чергу Пітцик намагаючись ухилитися від контакту з обома суперниками, змушений був виїхати на газон. І це було тільки початком – Хорошавін очолив заїзд але схопив DNF – дісконект прилетів тоді, коли не очікували. Пітцик декілька разів вилітав за межі траси – дізмораль підступно робила своє діло… А що ж Романеко? А він виграв другу гонку та майже не залишив шансів Домініку претендувати на боротьбу за перемогу в Чемпіонаті!

Андрій Пєтушков та Даніель Корогодський завдяки стабільній роботі на дистанціїї вийшли на друге та третє місце відповідно. Але Олег Пітцик, що два рази змушений був прориватися вгору з останнього місця, під кінець гонки майже наздогнав Даніеля, і як відмітив Корогодський після фінішу, Олегу не вистачило одного кола, щоби заїхати на подіум. Так чи інакше, але важливі очки набрані і боротьба за бронзу Чемпіонату захостриться ще більше на фінальному етапі, бо Сергій Бурим та Володимир Запорожець завершили другу гонку за межами першої п’ятірки.



Таким чином за результатами двох заїздів Пітцик вже опинився на четвертій позиції в заліку водіїв! Павло Денисенко завершив другий заїзд на п’ятому місці, і це свідчить про те, що Павло має конкурентний темп, але йому ще треба дуже гарно попрацювати над стабільністю, що не скажеш про Даніеля – тренування в Школі сімрейсінгу КМАМК під пильним оком Романенко принесли Корогодському результат, який можно потримати в руках! Тож побажаємо йому завершити цей Чемпіонат з найкращими результатами!



Фінальний етап Чемпіонату КМАМК в класі GT3 відбудеться на легендарній австралійський трасі Mount Panorama, яка розташована в межах невеликого міста Bathurst. Декілька місяців тому на цій трасі був організований івент спільнотою 2G Geronimus, де приймали участь багато водіїв, які зараз борються в Чемпіонаті КМАМК, тому ця траса добре відома майже всім.

Отже, 27 липня після другої гонки фінального етапу Чемпіонат завершится, і як він завершится ми маємо нагоду дізнатися з прямої трансляції яка розпочнеться о 21:00 за київським часом і як завжди всі події перегонів буде фахово коментувати В’ячеслав Кобржицький!

Посилання на відеозапис п’ятого етапу

Партнер чемпіонату: 
UKRNAFTA

За підтримки: 
2G GERONIMUS
INGUL-KART

Технічний партнер:
О3.UA (ФРІНЕТ)

Інформаційні партнери:
AUTO.RIA
GAMEINSIDE.UA