На Kyalami українцям було нелегко

На Kyalami українцям було нелегко
Категорія: eChamps
Tags: SimGridSprintCup SimRacingUA
Переглядів: 254

22 липня 2021 року на трасі Kyalami  відбувся другий етап міжнародної серії The Sim Grid Sprint Cup Season 4 Championship, що проводиться на симуляторі Assetto Corsa Competizione. Українські пілоти команди Team Ballas Esports  на автомобілях AMR V8 Vantage GT3 приймали участь у 90-хвилинній парній гонці  з обов’язковим заїздом на сервіс, однак на різних серверах. Олег Пітцик – на сервері 2, а Костянтин Романенко – на сервері 3. Кожен із серверів налічував понад три десятка учасників.

Олег Пітцик керував автомобілем у першій половині гонки. Після старту з 8-ї здобутої в кваліфікації позиції на початку заїзду Олег відіграв пару місць. Лле, нажаль, на першому колі дистанції український сімрейсер розвернув суперника, а штраф за такий інцидент доволі суворий – проїзд через пітлейн, що неминуче призводить до втрати позицій. Тому важливо було до моменту відбуття покарання піднятись якомога вище в пелотоні.

Та незабаром відбувся новий інцидент (на фото), через що Олег втратив місце у топ-10. Згодом українець з 17-ї позиції дістався до 15-ї, але після штрафних проїздів через пітлейн опинився за межами топ-20. На останніх колах дистанції напарник Олега намагався встановити бодай кращий час кола, однак й це йому не вдалось. Відтак дует фінішував на 29-му місці.

 «Всі помиляються. Шкода, що сьогодні саме я зіпсував власну гонку. Враховуючи наш темп на тренуваннях та стартову позицію після кваліфікації, я розраховував на боротьбу за подіум. Потрібно зробити висновки та рухатись далі. Попереду ще чотири етапи чемпіонату. Боротьба тільки починається», – поділився враженнями Олег Пітцик.

В свою чергу Костянтин Романенко в своєму дуеті отримав можливість керувати автомобілем у другій половині заїзду. До сервісу AMR V8 Vantage GT3 під керуванням Gabor Sarosi займав 6-те місце. Отримавши в своє розпорядження автомобіль, Романенко виїхав на трасу на 17-й позиції.

Згодом, дякуючи своїй швидкості та користуючись візитами в бокси суперників, киянин став другим. Але стратегія на гонку щодо поведінки з гумою і пальним спрацювала лише частково, тому перед фінішем український пілот був змушений ща раз відвідати бокси. В результаті, було втрачено декілька позицій, і у підсумковому протоколі екіпаж посів шосте місце.

«Темп у нас був, але стратегія трохи підвела. Нічого страшного, таке буває», - прокоментував гонку Костянтин.